NFL Fans Serbia
Vidite SKRAĆENU verziju foruma, da bi ste videli KOMPLETAN forum, molimo Vas registrujte se ili prijavite.

NFL Fans Serbia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Niste konektovani. Konektujte se i registrujte se

Offseason 2017 - pijaca, dojave, suskanja , tracevi i ostalo

+22
viking
nflfun
kb8
penban
Mos Def
Bizon
Cenci D
savanis
SymphonyX
ZippoZG
Steelers
Zver
Miki HOF
zvaljo
Raising Arizona
Gronk
Peyton Manning
Mean_Machine
dr.dule
KPGS
Vlado997
Danijel Lg
26 posters

Idi na stranu : Prethodni  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28  Sledeći

Ići dole  Poruka [Strana 25 od 28]

Peyton Manning

Peyton Manning
Administrator
Administrator

Veteran CB Brandon Flowers plans to retire Tuesday

http://nfl.com/

penban

penban

Večeras kreće malo ozbiljnije
Da vidimo šta će HOU imati na qb ove sezone

2014 SERBIA FANS KEEPERS LEAGUE CHAMPION
2019 NFLFS VETERANI CHAMPION

kb8

kb8

Jest da je preseason al fina tekma bijaše, lijepih akcija i čudesa...

Bendžo smršo i odma fin TD ufatio...

If you want to run, run a mile.

If you want to experience a different life, run a marathon.

If you want to talk to God, run an ultra.

Peyton Manning

Peyton Manning
Administrator
Administrator

citam da je Watson lepo igrao, jel gledao neko, sta kazete?

kb8

kb8

Yep, stajo u džepu, bježo kad je trebao, sasvim ok...

I ubo rush TD...

Ne loše skroz za prvu pro tekmu...

Zver

Zver
VIP
VIP

U pivo da će već negde na polla sezone najkasnije biti zakucan na mestu startera. Ukoliko se ne povredi.

...Sa Vajominškog Univerziteta

kb8

kb8

Ma i puno prije...

Ne bi me čudilo ak u preseasonu pokaže još koji dobar potez a Zvjer prdnje u fenjer da već na otvaranju bude starter...

Nešto ko Dak lani u Dallasu...

Peyton Manning

Peyton Manning
Administrator
Administrator

NFL to hire up to 24 full-time game officials for 2017

Zver

Zver
VIP
VIP

Offseason 2017 - pijaca, dojave, suskanja , tracevi i ostalo - Page 25 20479890_10212441662330368_7138542717635711571_n

...Sa Vajominškog Univerziteta

Peyton Manning

Peyton Manning
Administrator
Administrator

Jaguars rookie Leonard Fournette calls NFL slow, 'really easy'

Peyton Manning

Peyton Manning
Administrator
Administrator

Bills trade Sammy Watkins to Rams, acquire Matthews
The Buffalo Bills traded their star wide receiver and a 2018 sixth-round pick to the Rams in exchange for E.J. Gaines and the Rams' 2018 second-round pick, the teams announced.

In a separate trade, Buffalo acquired wide receiver Jordan Matthews from the Eagles in exchange for Ronald Darby and a 2018 third-round pick, the teams announced.

po mom misljenju jako los trejd Bilsa
Watkins je bolji WR od Matthews a Darby bolji CB

Steelers

Steelers
Executive team
Executive team

Ko zna sta se desava iza scene i da li je bilo problema sa Vatkinsom. Mozda trazi vecu platu. Cudan tajming trejda u svakom slucaju.

Offseason 2017 - pijaca, dojave, suskanja , tracevi i ostalo - Page 25 Potpis

Peyton Manning

Peyton Manning
Administrator
Administrator

Najbolje prosla Phi. Matthews im ne treba, a Darby solidan CB

SymphonyX

SymphonyX
VIP
VIP

Nije po meni Buffalo uopste lose prosao.Ovi pikovi (druga i treca runda) su srz ovih trejdova za njih.Zamijenili su staklenog Watkinsa Matthews-om,a obojica su FA nakon ove godine.
Darby jeste dobar,ali vjerovatno dvojac iz Caroline ima druge planove.

“If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face—for ever.”

George Orwell

SymphonyX

SymphonyX
VIP
VIP

Sad Billsi imaju po dva pika u prve tri runde drafta 2018,jasan znak da ih ceka ozbiljna rekonstrukcija rostera.

“If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face—for ever.”

George Orwell

penban

penban

Matthews je velika radilica i čovek koji može biti jako dobar u pravom sistemu
Sammy je zver, ali je previše staklen

Baš ono što kaže SX, Billsi idu na rekonstrukciju tima, a Matthews može biti jeftina varijanta za budućnost

penban

penban

The two biggest trades so far this preseason happened simultaneously today, as the Bills announced a trade with the Rams and a related trade with the Eagles. So who got the best end of the deal?

To recap, here’s what each team ends up with after the two trades:

Bills get: The Rams’ second-round draft pick, the Eagles’ third-round draft pick, cornerback E.J. Gaines and receiver Jordan Matthews.

Rams get: The Bills’ sixth-round draft pick and receiver Sammy Watkins.

Eagles get: cornerback Ronald Darby.

For the Bills, this move was about acquiring draft picks for the future: The new regime has already decided to move on from Watkins, the prize pick of the old regime. So they decided to move on from Watkins a year early and get a second-round draft pick. They also picked up a third-round draft pick for Darby.

For the Rams, this was all about Watkins: They want to give young quarterback Jared Goff another weapon, and now they’ve done so.

And for the Eagles, this was about making the defense better right away: Darby should help immediately.

Watkins is heading into the final year of his rookie contract and is cheap for the Rams, at a salary of just $690,000 this year. He’ll be an unrestricted free agent next year unless the Rams slap the franchise tag on him. Watkins has 153 catches for 2,459 and 17 touchdowns in three seasons.

Matthews is also heading into the final year of his rookie contract and is a little more expensive, with a salary of $1.1 million. Matthews has 225 catches for 2,673 and 19 touchdowns in three seasons.

Gaines is heading into the final year of his rookie contract as well, with a salary of $1.8 million. He has started 25 games for the Rams but missed the entire 2015 season.

Darby has two more years left on his rookie contract, with salaries of $800,000 this year and $1 million next year. Darby has started 29 games in two years with the Bills.

So which team did the best? Tell us what you think.

Bizon

Bizon
NFL Star
NFL Star

Slog kad sam sad video. Ta rekonstrukcija je neizbezna, svakako i sa njima i bez njih nikakve šanse ne bi imali ove godine. Ali opet, kljucnog igrača dati i odlicnog CB-a... Em su plus i mladi. Čeka mene još duuuuge 2, 3 godine dok nesto ne naprave.

SymphonyX

SymphonyX
VIP
VIP

Zar o timu dovoljno ne govori cinjenica da je Watkins "kljucni" igrac? Posle otkazivanja opcije za petu godinu bilo je svima jasno da lik nece ostati u Buffalu,previse mostova je tu spaljeno.

George Orwell

penban

penban

Franšize u AFC East (NYJ i BUF) su skontale da sada ne mogu da naprave ništa i da je najbolje da prave tim za Post Brady Era... ovo je po mom mišljenju odličan potez. Nisu ovo toliko slabiji igrači, a dosta su jeftiniji i pogodniji za budućnost

penban

penban

Report: Jaguars release Branden Albert

dr.dule

dr.dule
Administrator
Administrator

sto ga otpustili kada coek otisao u penziju.

Bilsi , NYJ, SF su trio za nagradu godine u pozoristu 2018. tu su i Remsi naravno ali oni samo mogu nekog da prikolju za pikove jer veruju u kompasa.
naravno ne treba zaboraviti Jax i Cle uvek prisutne u vrhu kao i po mom misljenju Was koji nit smrdi niti mirise. Darnold, Alen, Ros, Lamal su ozbiljni prospekti .

2023 Patriots: there’s no team they can’t lose

Offseason 2017 - pijaca, dojave, suskanja , tracevi i ostalo - Page 25 Patriots---eliot-wolf-jerod-mayo

“You either execute and win, or you don’t. That’s where we are at.”

penban

penban

Albert je otišao u penziju, pa se posle osam dana predomislio i rešio da se vrati

Jaguars su imali opciju, da ga zadrže za te ogromne pare ili da ga katuju

dr.dule

dr.dule
Administrator
Administrator

mislim da ako bude hteo da igra da ce ga neko pokupiti. Remsima uvek treba zakrpa na OL . mada ima tu jos kandidata. Denver ili Karolina pa i Min

2023 Patriots: there’s no team they can’t lose

Offseason 2017 - pijaca, dojave, suskanja , tracevi i ostalo - Page 25 Patriots---eliot-wolf-jerod-mayo

“You either execute and win, or you don’t. That’s where we are at.”

penban

penban

On ako želi da igra igraće
Odličan OL

Sponsored content

Nazad na vrh  Poruka [Strana 25 od 28]

Idi na stranu : Prethodni  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28  Sledeći

Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu