NFL Fans Serbia

Vidite SKRAĆENU verziju foruma, da bi ste videli KOMPLETAN forum, molimo Vas registrujte se ili prijavite.

Niste konektovani. Konektujte se i registrujte se

NFL Fans Serbia » NFL zona » NFC » NFC West » San Francisco 49ers

San Francisco 49ers

Idi na stranu : Prethodni  1, 2, 3, 4, 5 ... 19 ... 34  Sledeći

Ići dole  Poruka [Strana 4 od 34]

76San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 12:28

Peyton Manning

Peyton Manning
Admin
Admin
@Mean_Machine ::Ako se broje samo SB onda je po toj logici Flako bolji od Den Marina...
Da. I Big Ben od ARoda itd

"Shvatio sam da je uživanje jedini pravi razlog življenja" - Adebayor
http://nfl.com/

77San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 12:49

kb8

kb8
Pa mene zaboli qratz ko je bolji od koga, navijam za klub a ne za igrača...

Svakako ko fan Ravensa npr. sam ponosniji na jedan SB čiji je Joe bio dio nego ko fan Finsa što sam ponosan na trilion pojedidnačnih rekorda što je Marino osvojio a od SB ni s...

Ovo je jebena timska igra, broje se naslovi ekipe, za pojedinačna sranja idi igrat tenis...

Što se mene tiče, nek nam Dilfer bude QB ak to znači da ćemo uzet SB...

San Francisco 49ers - Page 4 14523112

78San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 13:00

dr.dule

dr.dule
Admin
Admin
@kb8 ::San Francisco 49ers - Page 4 919_st30

e moj Bili dao si fransiza buducnost za faking 41 ili 42 pik. e moj Bili.

San Francisco 49ers - Page 4 Dres San Francisco 49ers - Page 4 Images?q=tbn%3AANd9GcSTysx6CO25i9tXEm-qttXxyZ8zGwR3CyB73TihHklxKiOx9mlJ

fudbal se preselio u carstvo kocke, šljoke i rava. idealno mesto za život
Dulo sa mesta no.4 , bira sejftija sa univerziteta Plavi Egej , Ραλλία Χρηστίδου

79San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 13:13

dr.dule

dr.dule
Admin
Admin
Jimmy Garoppolo has been pragmatic and guarded in his approach to discussing his long-term future with his new team.

The 49ers’ budding quarterback is officially unsigned for 2018 after being responsible for a franchise resurgence that took just five weeks. San Francisco became the first team in NFL history to begin 0-9 and finish with more than three wins.

Garoppolo catalyzed that turnaround by winning all five of his starts, while the 49ers finished the season winning six of seven. And because of his play under center, they’ll be among the most talked about teams expected to make a jump to playoff contention in 2018.

But Garoppolo has been reserved about speaking about his long-term future while willing to acknowledge how well his transition has gone. Garoppolo after the win over the Rams in the finale said his pairing with San Francisco has been a “perfect match.”

Garoppolo while cleaning out his locker on Monday elaborated: “I think just me mixed with the offense, the offense mixed with me. It’s a special locker room we got here, a very tight-knit group. From the first day I got here, they were very accepting.”

So, is it safe to say you want to be here long term?

“I like being here. I think we had a good thing going at the end of this year. And we’ll see what happens,” he said.
Like this article?

Sign up for the Niners Wire email newsletter to get our top stories in your inbox every morning

It appears Garoppolo’s prerogative is to avoid making proclamations with important contract negotiations upcoming, other than to say he likes being with the 49ers. That could be the message of an agent trying to keep the thought process in these negotiations out the public forum, which is certainly understandable.

Garoppolo was asked why he’s avoiding saying he wants to stay with the 49ers over the long haul.

“I haven’t really had a chance to think about it,” he said. “I think the season just ended, you know? We got a long ways to go and everything. When we get those conversations started, we’ll go from there.”

The 49ers have made it clear Garoppolo will be their quarterback in 2018 by at least giving him the franchise tag, which is expected to be worth some $25 million fully guaranteed.

Garoppolo and his agent, Don Yee, who sat next to the team’s chief contract negotiator Paraag Marathe during Garoppolo’s introductory press conference on Halloween, will likely begin talking about a multi-year contract with San Francisco later this month.

General manager John Lynch and Kyle Shanahan will speak to the media on Tuesday and answer questions about Garoppolo’s future.

San Francisco 49ers - Page 4 Dres San Francisco 49ers - Page 4 Images?q=tbn%3AANd9GcSTysx6CO25i9tXEm-qttXxyZ8zGwR3CyB73TihHklxKiOx9mlJ

Dulo sa mesta no.4 , bira sejftija sa univerziteta Plavi Egej , Ραλλία Χρηστίδου

80San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 13:14

dr.dule

dr.dule
Admin
Admin
agent, Don Yee je i agent Brejdija. verujem da ce Dzimi G dobiti takav ugovor da ce biti zadovoljan on, tim i da tim ugovorom nece ugroziti dovodjenje FA igraca. Brejdijeva skola. timski igrac.

81San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 13:17

dr.dule

dr.dule
Admin
Admin
The 49ers are one of six eligible teams to be on HBO’s “Hard Knocks” documentary series that covers an NFL team’s training camp every summer.

But they’d prefer not to be on it.

That’s what general manager John Lynch told NBC Sports Bay Area Tuesday when asked about being featured on the show.

“It’s not something we would be really excited about,” Lynch said. “I love the show, but I think some thing are best left behind closed doors. I fundamentally have a problem with cutting players and things of that nature (on camera). It’s not something we’d be thrilled about.”

According to the story, the 49ers already informed the NFL they don’t want to be featured on the show, but the league could force San Francisco to take part anyway.

The 49ers will be one of the most talked about teams this offseason after setting a record for the longest winning streak after starting 0-9. The 49ers won their last five games with Jimmy Garoppolo at quarterback, who has the up-and-coming star power to draw big ratings.

There are three exemptions that allow teams to avoid being featured on “Hard Knocks.” They have a first-year head coach, they’ve gone to the playoffs over the last two seasons and/or they’ve appeared on the show during the last 10 years.

82San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 13:17

dr.dule

dr.dule
Admin
Admin
eto propasti.

83San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 13:23

kb8

kb8
Nemaš brigu, John ih neće pustit...

Uostalom, Govnjivi su tu da pokupe svu slavu...

84San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 13:24

dr.dule

dr.dule
Admin
Admin
gde ima dima ima i vatre.

85San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 13:26

kb8

kb8
Pa isti dim je i u Broncosa, Brownsa, Chargersa, Ravensa i Redskinsa...

86San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 13:30

STP

STP
Standardan
Standardan
@kb8 ::Ak je po statistici, Brees bi trebo imat 10 SB naslova a meni je to jedino što se broji, nikakvi personal ačivmenti i ina sranja...

Stoga, G je učinio naš tim boljim i učiniti će ga još boljim u budućnosti pa nek ima statse kakve god, potpisat ga treba i idemo delat, idemo ga okružit boljim suigračima i idemo po tu kantu...

Tačno tako, od kada je G došao, stigli smo od borbe za "No1 seed" u pozorištu do, za ekipu koja praktično kreće od nule, odličnih 6-10.
A pored toga G je pokazao da lako osvaja teren i da se ne boji bacati, pa je to, verovatno, i doprinelo broju INT.
Ali neka, sviđa mi se u kom pravcu idemo i za razliku od prošle dve tri godine sa puno više optimizma čekam sledeće sezone.

87San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 13:32

dr.dule

dr.dule
Admin
Admin
mislim da bi posteno bilo da vam Bili vrati vas pik a vi njemu Dzimija.

88San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 13:33

Peyton Manning

Peyton Manning
Admin
Admin
@kb8 ::Pa mene zaboli qratz ko je bolji od koga, navijam za klub a ne za igrača...
To je ok i u teoriji je tacno, al ne ispadne tako..
Niko nece reci Patsi su najbolji klub ikada ili SF ili Pitt ili GB ili bilo ko, nego ce reci najbolji igrac je Brady, Montana, Rice, Manning nebitno

89San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 13:38

Blento

Blento
VIP
VIP
@dr.dule ::mislim da bi posteno bilo da vam Bili vrati vas pik a vi njemu Dzimija.

Šta će Biliju Džimi. Da mu pravi društvo tokom pecanja ili da igraju šah.

"Nisu bitni uski puti što ispred mene stoje
Nit na njihovom kraju što čeka sudija strog
Ja sam gospodar sudbine svoje
Ja sam kapetan broda mog"

90San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 14:34

Mean_Machine

Mean_Machine
NFL Star
NFL Star
@Peyton Manning ::
@kb8 ::Pa mene zaboli qratz ko je bolji od koga, navijam za klub a ne za igrača...
Niko nece reci Patsi su najbolji klub ikada ili SF ili Pitt ili GB ili bilo ko, nego ce reci najbolji igrac je Brady, Montana, Rice, Manning nebitno

Moje mišljenje je da samo ne treba mešati babe i žabe.

Ja isto navijam za tim i zanima me samo šta će Okland uraditi, pa makar nam QB bio Flako.
Ali sigurno neću reći zbog toga da je on bolji od AR i D.Breesa koji je doduše preporodio NO i koji je po mom mišljenju izuzetno podcenjen QB.

Bottom line, kockice se slažu u SF a po mom mišljenju za to je u mnogome zaslužan Shanahan i da mu je Jimmy G. legao kao budali šamar. Ali isto tako msm da Jimmy mora da se šuta u dupe što nije otišao kod govnjivih već sa jednog vrhunskog trenera prešao na jednog potencijalno vrhunskog trenera.

91San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 15:17

kb8

kb8

Ma šta me boli qratz ko je najbolji igrač...

Navijam za jebeni klub a ne igrača...

Eo vam svi najbolji igrači svijeta a meni, tj. Ninersima dajte sve SB i prema toj tvojoj teoriji, svi zadovoljni...

Fine with me...

92San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 15:32

SymphonyX

SymphonyX
Hall of Fame
Hall of Fame
@Mean_Machine :: Ali isto tako msm da Jimmy mora da se šuta u dupe što nije otišao kod govnjivih već sa jednog vrhunskog trenera prešao na jednog potencijalno vrhunskog trenera.
Sta ima da se sutira u dupe kad je sve to BB rezirao.Brownsi su u 3 ili 4 navrata slali ponude (sigurno bolje od ovoga sto je dobio),ali nije htio da ga salje tamo.
Brady bi zavrsio u zalivu da se Kraft nije mijesao Laughing

93San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 15:38

Steelers

Steelers
Design Team
Design Team
bice napokon zanimljiv hard knocks ako zapadne san francisko. ali i opcija sa denverom nije losa
mada meni se mnogo vise svidja ovaj novi serijal All or Nothing u kom prate ekipu kroz sezonu a ne samo trening kamp http://www.imdb.com/title/tt6722926/

Nepobedivost je stvar odbrane, ranjivost je stvar napada.

San Francisco 49ers - Page 4 Roster

94San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 16:22

dr.dule

dr.dule
Admin
Admin
@kb8 ::

Ma šta me boli qratz ko je najbolji igrač...

Navijam za jebeni klub a ne igrača...

Eo vam svi najbolji igrači svijeta a meni, tj. Ninersima dajte sve SB i prema toj tvojoj teoriji, svi zadovoljni...

Fine with me...

evo razloga zasto Pats traju toliko dugo.

95San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 16:24

dr.dule

dr.dule
Admin
Admin
@SymphonyX ::
@Mean_Machine :: Ali isto tako msm da Jimmy mora da se šuta u dupe što nije otišao kod govnjivih već sa jednog vrhunskog trenera prešao na jednog potencijalno vrhunskog trenera.
Sta ima da se sutira u dupe kad je sve to BB rezirao.Brownsi su u 3 ili 4 navrata slali ponude (sigurno bolje od ovoga sto je dobio),ali nije htio da ga salje tamo.
Brady bi zavrsio u zalivu da se Kraft nije mijesao Laughing

sigurno je da bi dobio bolju ponudu ono vece da glupan Sasi Braun nije otisao kuci i da ga treneri nisu obavestili o trejdu.
ali opet ima logike zasto ga poslao u SF. nije u AFCu, poslao ga gde je znao da ce se uklopiti i da ga nece u nekim drugim trejdovima zezati zbog sistemskih igraca i na kraju jer je morao kao sto je sada isplivao da je lagano hteo poslati Brejdija negde. covek pre svega misli na tim a na pojedince. jok. sledeci covek sa spiska.

96San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Sre 03 Jan 2018, 18:01

Peyton Manning

Peyton Manning
Admin
Admin
Lynch protiv SFa u Hard Knocksu

97San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Uto 09 Jan 2018, 14:05

kb8

kb8

98San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Uto 09 Jan 2018, 14:58

dr.dule

dr.dule
Admin
Admin
Hard Knocks ce nam pokazati da li se tu ista moze posloziti.

99San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Uto 09 Jan 2018, 15:00

kb8

kb8
Odma stavi snimanje da ne fulaš premijeru...

100San Francisco 49ers - Page 4 Empty Re: San Francisco 49ers taj Uto 09 Jan 2018, 15:48

dr.dule

dr.dule
Admin
Admin
još ce te biti prejaki.

Sponsored content

Nazad na vrh  Poruka [Strana 4 od 34]

Idi na stranu : Prethodni  1, 2, 3, 4, 5 ... 19 ... 34  Sledeći

Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu