NFL Fans Serbia

Vidite SKRAĆENU verziju foruma, da bi ste videli KOMPLETAN forum, molimo Vas registrujte se ili prijavite.

Niste konektovani. Konektujte se i registrujte se

NFL Fans Serbia » NFL zona » NFC » NFC East » New York Giants

New York Giants

Idi na stranu : Prethodni  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Sledeći

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole  Poruka [Strana 6 od 15]

126 Re: New York Giants taj Pet 21 Okt 2016, 18:23

Peyton Manning

Admin
Admin
OBJ is listed as probable. A od ove godine vise ne postoji probable Very Happy
NYG u toku sa novostima...

"Shvatio sam da je uživanje jedini pravi razlog življenja" - Adebayor
http://nfl.com/

127 Re: New York Giants taj Ned 23 Okt 2016, 18:38

kb8

Al W je tu...

Imaćete lošiji pick ove godine...

128 Re: New York Giants taj Ned 23 Okt 2016, 18:55

Wild Raven

VIP
VIP
Ionako treba sedam puta birati OL, pa će se valjda nešto upotrebljivo naći u tom kvantitetu.

Hoću da uvećam sliku svoje sinovice Merime.

129 Re: New York Giants taj Ned 23 Okt 2016, 18:59

Wild Raven

VIP
VIP
Al ajd da ne serem mnogo. W je tu, bye week je tu. Ima vremena da se povređeni igrači oporave, da se nešto vidi i smisli pa da se tamo prve nedelje novembra očerupaju orlići što bi nam dalo realnu šansu za borbu za WC spot u drugoj polovini sezone.

130 Re: New York Giants taj Uto 25 Okt 2016, 14:10

Wild Raven

VIP
VIP
If you think the Giants have been in “11” personnel an extraordinary amount of time this season, your eyes have not been deceiving you. Per official NFL stats from NFL GSIS the Giants have run 370 offensive plays this season that have not been nullified by penalty. They have been in “11” personnel on an amazing 356 of those, or 96.2 percent if you don’t want to bother doing the math.

131 Re: New York Giants taj Sre 26 Okt 2016, 21:07

dr.dule

Admin
Admin
hoce li plavi povuci trzalicu i dati visok pik za OT?

132 Re: New York Giants taj Sre 26 Okt 2016, 21:29

Wild Raven

VIP
VIP
Beat writeri koji prate plavce su apsolutno sigurni da neće.

133 Re: New York Giants taj Sre 26 Okt 2016, 21:30

dr.dule

Admin
Admin
znaci sigurno da je OL dobra. imam utisak da si ti previse kritican prema trenutnoj OL

134 Re: New York Giants taj Sre 26 Okt 2016, 21:37

Wild Raven

VIP
VIP
Neće zato što to nije način na koji Mare rade. Neće davati visok pick za veterana.
Ja se slažem da to nema logike jer imaš franšiznog QB-a još par sezona i ako to nije "daj odmah sada sve, ko jebe ono kasnije" situacija, onda ja ne znam šta je.

Što se tiče stanja naše OL, jebemliga, nemamo trčanje, a Eli im ne veruje što se tiče protekcije. Ko god je gledao napad Giantsa ove sezone to je mogao da zaključi. Mislim da nisam kritičan prema njima.

135 Re: New York Giants taj Sre 26 Okt 2016, 21:51

dr.dule

Admin
Admin
treba da te raduje D . stvarno su ulozene pare urodile plodom.
sto se tice igre trcanjem, tu ipak treba imati dobrog traktoristu. veliki je gubitak Vereen'a.

136 Re: New York Giants taj Sub 29 Okt 2016, 09:59

Wild Raven

VIP
VIP

Broj 58 DE Owa Odighizuwa kažnjen je sa 12 154 $ zbog ovog što je uradio na slici nakon Collinsovog pick six-a u utakmici protiv Ramsa u Londonu. Žuta zastavica, 15 jardi i nesportsko ponašanje se podrazumevaju Laughing
Ne nije u pitanju nikakav satanski ritual, dečko je samo imitirao fotografisanje suigrača koji je napravio fenomenalan plej.

137 Re: New York Giants taj Sub 29 Okt 2016, 10:00

Miki HOF

Jebote

138 Re: New York Giants taj Sub 29 Okt 2016, 14:10

dr.dule

Admin
Admin
nisam imao gde da stavim ali posto se radi na pocetku o kikeru NYG , stavljam ovde

The NFL shield has taken on a whole new meaning.

The logo that Commissioner Roger Goodell made it his mission to protect when he took office a decade ago? It’s just something for the league’s owners and operatives to hide behind so no person or group of people ever has to face the music.

Behind The Shield, the men and women who talk publicly about doing the right thing and hiring the best and brightest cut shady deals, settle scores, scratch backs, twist arms and try to maximize every revenue trickle in pursuit of Roger Goodell’s promised $25 billion annual revenue goal.

Under Goodell the league and its owners have conducted themselves so poorly that we’re left to cynically scrutinize every bout of the NFL seeming to do the right thing with the question: “What’s their angle?” eye.

And almost without fail, the league lives down to our expectations.

So, protect The Shield? You bet your ass. That’s fortification for the walled city that is 345 Park Avenue. It protects actual humans from facing the music and explaining how mind-numbing outcomes like the one we’re witnessing in the Josh Brown case came to pass.

Who decided to trim Brown’s suspension for domestic violence from the baseline of six games down to one?

The “NFL” – that nameless, faceless, three-letter monolith is usually the entity cited. When it gets personal, it becomes “Goodell” and for $30M a year, he’ll take the slings and arrows as the face of the league knowing that – cowering behind him – are 31 owners who pay him precisely for that reason.

Instead of understanding that real, genuine transparency is the best way to rebuild public trust, the league sits mum or dissembles.

We get some mealy-mouth Goodell explanation uttered to the BBC while the NFL is priming the pump for expansion in Europe that insinuates we’re boobs who can’t understand the rigorous process the NFL goes through in humiliating itself.

And we get what passes for a mea culpa from Giants owner John Mara about the team thinking it was doing the right thing but being misguided in that belief.

No specifics. No rationale. Just a shrug and a “We bleeped up…” with no outward signals at all of introspection.

And that’s it.

So, we never hear from the NFL’s senior advisor in charge of overseeing investigations, Lisa Friel. She was hired precisely to ensure there wasn’t a repeat of the Ray Rice case in which the NFL was unable (or unwilling) to uncover evidence that later surfaced and caused the league immeasurable embarrassment. We never hear from B. Todd Jones, who was reportedly put in charge of making “initial disciplinary ruling for off-field misconduct” in 2015.

We never hear from Kia Wright Roberts, reportedly installed a year ago as the NFL’s Director of Investigations.

We never hear from T&M Protection Resources, the Park Avenue security firm to which the NFL apparently farmed out the Brown investigation or the investigators there who kept calling and emailing the Kings County Sheriff’s Office regarding Brown but – hell – couldn’t get an answer.

We never get an explanation as to why Friel, Jones, Roberts, Mara or Goodell himself couldn’t hop a plane to Seattle to sit down across a desk from Sheriff John Urquhart and get guidance the Sheriff said he would have given.

“I would have said exactly the same thing, ‘We cannot release the case file.’ But since this is a hot-button item in the NFL, since it’s the NFL, we probably would have told them orally a little bit more about what we had.” Urquhart said last week after the NFL tried to scapegoat his office for not giving the NFL information. “But we don’t have them calling us here. We’ve got some goofus from Woodinville named Rob Agnew asking for the case file. We have no idea who he is.”

Who does? If the buck was really stopping with all the people the league hired to tighten up investigations and off-field conduct, wouldn’t one of them be running point not Rob Agnew? Certainly, it would have been worth the time, effort and headache in hindsight, wouldn’t it?

One person has put up her hand and tried to give a little illumination as to the process. Natalie Ravitz, a Senior VP of Communications, who took to Twitter last week and defended the NFL’s investigative efforts. Briefly. And nothing since.

I wrote in August that the NFL needed to be transparent in explaining why they cut Brown’s suspension from six games to one.

What mitigating circumstances were there?

They didn’t explain then and that leads to cynical, presume-the-worst reactions like mine. They were hiding.

As in the Rice case when Ravens owner Steve Bisciotti lobbied on Rice’s behalf, Goodell and his operatives allowed one of their bosses – Mara – to hold sway. They all deferred and where are they now?

I imagine Friel, Jones and Wright are sick to their stomachs over how this played out. I have to believe these people – who built outstanding careers in law enforcement before the NFL glommed onto them and put them in their web – are humiliated this happened on their watch.

I’m sure they’ve got an explanation that may not make everything right but would at least be enlightening enough to somehow restore a little trust that there are capable people involved in the process that messed up.

Goodell and his operatives shouldn’t be explaining to the league’s owners behind closed doors and in hushed tones how this went wrong. They should be at a long table in front of microphones explaining to a public that’s lost faith in it what they’ll do to get it back.

Yet still they hide behind The Shield.

139 Re: New York Giants taj Ned 30 Okt 2016, 07:54

KPGS

VIP
VIP
Politika NFL i njihovog komesara ljigavca i nevidjenog smrada Goodella unistava polako celu poentu tog sporta, ali tek kada mastan i debeo profit vlasnika NFL timova koje bole one stvar za igrace, navijace i ostale pocne da se rapidno smanjuje i da popularnost ovog sporta bude na marginama, onda ce tek uvideti sta rade, ali tada ce biti kasno. Utakmice polako postaju uzas za gledanje, 30 zutih zastavica po cetvrtini, igraci ne smeju da pokazu radost i emocije, dresovi postaju ruzni (TNF Jaguarsi) ko Vuciceva pojava,.... A zasto su Goodell i Mara stitili matorog Browna, koji nije ni neki specijalno dobar kicker, nikome nije jasno. Da su obojica imali mozga, prvo 6 utakmica suspenzije, a Mara sledeci dan da je otpustio majmuna i gotova prica, ali ne... A ono laganje i muljanje Goodella u Londonu je stvarno pokazalo stav NFL da smo svi mi ovce, a oni najpametniji na svetu. A ja najveci magarac sto umesto Larsonovog game passa, ja smradu Goodellu finansiram platu sa 189 evra

140 Re: New York Giants taj Ned 30 Okt 2016, 07:59

Wild Raven

VIP
VIP
mudro zboriš....kao i uvek.

141 Re: New York Giants taj Ned 30 Okt 2016, 10:08

Ol' Dirty Bastard

NFL Star
NFL Star
@Wild Raven ::

Broj 58  DE Owa Odighizuwa kažnjen je sa 12 154 $ zbog ovog što je uradio na slici nakon Collinsovog pick six-a u utakmici protiv Ramsa u Londonu. Žuta zastavica, 15 jardi i nesportsko ponašanje se podrazumevaju Laughing
Ne nije u pitanju nikakav satanski ritual, dečko je samo imitirao fotografisanje suigrača koji je napravio fenomenalan plej.

Kad sam video ovo iznervirao sam se kao da je meni licno uzeo pare iz dzepa. Mislim da se ne lazemo, niko od nas nece prestati da gleda NFL bez obzira na ovo sto rade ali stvarno nekad ne mogu da verujem dokle idu sa ovim kaznama. Ocigledno ih pravi neko ko nikad nije basket na ulici igrao a ne neku vecu utakmicu u bilo kom sportu...

142 Re: New York Giants taj Ned 30 Okt 2016, 10:41

KPGS

VIP
VIP
@Ol' Dirty Bastard ::
@Wild Raven ::

Broj 58  DE Owa Odighizuwa kažnjen je sa 12 154 $ zbog ovog što je uradio na slici nakon Collinsovog pick six-a u utakmici protiv Ramsa u Londonu. Žuta zastavica, 15 jardi i nesportsko ponašanje se podrazumevaju Laughing

Kad sam video ovo iznervirao sam se kao da je meni licno uzeo pare iz dzepa. Mislim da se ne lazemo, niko od nas nece prestati da gleda NFL bez obzira na ovo sto rade ali stvarno nekad ne mogu da verujem dokle idu sa ovim kaznama. Ocigledno ih pravi neko ko nikad nije basket na ulici igrao a ne neku vecu utakmicu u bilo kom sportu...
Nece mozda niko od nas sa foruma, ali mi im i ne donosimo neku lovu, nego kada ljudi koji idu na utakmice redovno (season ticket) prestanu da idu, pa ljudi prestanu da gledaju i preko Direct TVa ili sta god vec, pa opadne prodaja dresova i ostalih artikala, pa se smanji novac od TV kuca koji prenose utakmice, pa se smanji lova od reklama i sponzora e onda moze Goodell da silji kurac na sebe samog.

143 Re: New York Giants taj Ned 30 Okt 2016, 10:48

Peyton Manning

Admin
Admin
Vec im je opao rating i ne mogu da skontam da oni ne shvataju zasto je to..a pare su im najbitnije, sigurno nije integritet igre

"Shvatio sam da je uživanje jedini pravi razlog življenja" - Adebayor
http://nfl.com/

144 Re: New York Giants taj Ned 30 Okt 2016, 11:06

penban

2014 SERBIA FANS KEEPERS LEAGUE CHAMPION

"Sine, nisi ti sam zato što si dobar... nego zato što oni tako hoće" Muta Nikolić

145 Re: New York Giants taj Ned 30 Okt 2016, 21:24

Vlado997

Hall of Fame
Hall of Fame
Gudelu pederu!

146 Re: New York Giants taj Ned 30 Okt 2016, 22:01

Wild Raven

VIP
VIP
Gudelu Vučiću...

147 Re: New York Giants taj Ned 06 Nov 2016, 22:45

NYG

Drafted
Drafted
Ne znam da li nam jedna ekipa tako malo leži kao što je Filadelfija. Eagles-i su mi dosta života skinuli od kad pratim NFL. Dobro je, ne mogu da se žalim. Može bolje naravno, ali pobeda je bitna. Značiće i na samopouzdanju. Iako nam je kraj sezone izuzetno težak, mislim da će možda naredne 3 utakmice presuditi (Sinsi kod kuće, Čikago kod kuće, Klivlend u gostima). Ako dobijemo sve 3, na pragu smo plej ofa. Dobro je što većinu utakmica ove sezone, koje su guste i neizvesne, dobijamo, za razliku od prošle.
Što se samog tima tiče, sad već mogu neki svoj sud da dam na polovini sezone. Apple mi je čist prosek. Po meni promašaj, bespotrebno bačen pik prve runde. Vernon pretplaćen. Harison fantastičan, opravdao svaku paru. Dženkins nit smrdi nit miriše. Napravi vrhunski play pa onda zajebe. Ali dobro, prelazna ocena za njega, da ne bude da mračim. Nekako mi DL, kao i OL, kako sezona odmiče deluje sve bolje i bolje. Na početku je to bio horor, i sa jedne i sa druge strane. Eli nesiguran u svoju OL, i to se jasno vidi. Uplašen, bojažljiv, za mene ko pičkica. Ali ajde, danas je još i pokazao konačno prave emocije. Mada, ko zna, možda bih i ja sa ovakvom OL tako izgledao. U principu, ide ovo na bolje. Eli ima više vremena da baca, DL pravi veći pritisak, nadam se da će biti još bolje. Videćemo, mi smo šampioni da useremo.
Sledeći je Monday Night, koji mora da se isprati, a radi se ujutru...

148 Re: New York Giants taj Pon 07 Nov 2016, 14:49

Wild Raven

VIP
VIP
Mislim da malo preteruješ. Dženkins je ove sezone jedan od najbolje ocenjenih kornera u ligi. Tačno je da ume da dozvoli big play, ali overall ono što radi je sjajno, verovatno i najisplativija big money investicija iz FA dela sezone. Prestrog si prema Apple-u. Igrao je odlično prvih par kola, a onda je pretrpeo povredu, sad kad se vratio igra lošije nego pre povrede, ali jednostavno to je tako, mlad je, ima vremena naučiće i napredovaće ( for the record, i ja sam bio jako razočaran što su pokupili njega u prvoj rundi )

Ali zato Landon Collins Svaka cast Svaka cast Svaka cast
Dečko igra ko da je duh Šona Tejlora ušao u njega. Najviše teklova u ekipi, najviše sekova u ekipi, i najviše pick-ova u ekipi.... Pri tom kad tekluje, on tekluje, nema ono da ga vuku po pet jardi, nego obara u mestu, ne promašuje.

Overall...mislim da smo najlošija 5-3 ekipa u istoriji lige Very Happy

149 Re: New York Giants taj Pon 07 Nov 2016, 14:55

kb8

I'm watchin' ya...

150 Re: New York Giants taj Pon 07 Nov 2016, 15:06

dr.dule

Admin
Admin
@Wild Raven ::Mislim da malo preteruješ. Dženkins je ove sezone jedan od najbolje ocenjenih kornera u ligi. Tačno je da ume da dozvoli big play, ali overall ono što radi je sjajno, verovatno i najisplativija big money investicija iz FA dela sezone. Prestrog si prema Apple-u. Igrao je odlično prvih par kola, a onda je pretrpeo povredu, sad kad se vratio igra lošije nego pre povrede, ali jednostavno to je tako, mlad je, ima vremena naučiće i napredovaće ( for the record, i ja sam bio jako razočaran što su pokupili njega u prvoj rundi )

Ali zato Landon Collins  Svaka cast   Svaka cast    Svaka cast
Dečko igra ko da je duh Šona Tejlora ušao u njega. Najviše teklova u ekipi, najviše sekova u ekipi, i najviše pick-ova u ekipi.... Pri tom kad tekluje, on tekluje, nema ono da ga vuku po pet jardi, nego obara u mestu, ne promašuje.

Overall...mislim da smo najlošija 5-3 ekipa u istoriji lige Very Happy

srecom po Kolinsa sto Jalen Saunders vise ne igra pa nema ko da ga naprzi.

Sponsored content

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh  Poruka [Strana 6 od 15]

Idi na stranu : Prethodni  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Sledeći

Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu